Přemýšlíte, kam bezpečně uložit svůj cenný majetek? Mám pro vás skvělý tip!
Věřím, že všichni máte doma nějaké cennosti, na kterých vám záleží a o které byste za žádných okolností neradi přišli. Ať už se jedná o finanční hotovost, cenné šperky, dokumenty, doklady, nebo třeba i rodinné náležitosti – fotky, drobné cenné dárky… Právě všechny tyto věci si můžete bezpečně uložit do plně robotizovaných úložných schránek, které pronajímá brněnská firma SAFEBOXES. Zajímá vás, jak pronájem schránek probíhá, co vše to obnáší, jaké benefity pro vás z této služby plynou? Nebo naopak, máte obavu z možných „rizik“? Na vaše dotazy, které mi v souvislosti s touto službou přišly, vám odpovím v článku níže. A pokud vás cokoliv dalšího zajímá – pište a ptejte se! Můžete do komentářů, pod článek na webu, pod posty na sociálních sítích – rádi na vaše dotazy zodpovíme!
Určitě jste se mnozí již dostali do situace, kdy jste přemýšleli nad bezpečným uložením vašich cenností. Ať už se jedná o finanční hotovost, drahé šperky, důležité dokumenty a doklady… Zkrátka, jistě mi dáte za pravdu, že uchovávat cenné věci doma není příliš bezpečné. Domov mohou „navštívit“ zloději, stát se mohou živelné katastrofy, nebo – „jen“ zapomeneme, kam jsme tyto cennosti ukryli.
Ideální řešení pro bezpečné uložení cenného majetku nabízí brněnská firma SAFEBOXES, o které jsem vám na svém blogu již psala.
SAFEBOXES, to je zcela bezpečné uložení cenného majetku v plně robotizovaných bezpečnostních schránkách, ke kterým je neomezený přístup, 24 hodin 7 dní v týdnu.
Jak přesně pronájem schránek probíhá, co vše to obnáší a jaká je mechanika jejich obsluhování…to všem jsem vám již popsala ve své vlastní reportáži. Schránku jsem si totiž v SAFEBOXES také pronajala, neboť i mě samotnou tato službě velmi oslovila.
Nicméně, již v návaznosti na mé dřívější články ke službě SAFEBOXES mi od vás přišlo několik dotazů – které vám ráda zodpovím:
Kdo se o tom, že máte majetek uložený v SAFEBOXES dozví?
Věřte, opravdu nikdo. Uložení majetku ve schránkách SAFEBOXES je zcela anonymní, SAFEBOXES nemají ani ohlašovací povinnost vůči ČNB a jiným státním orgánům, jak je tomu v případě bankovního trezoru. Při registraci vyplňujete jméno, příjmení, adresu, telefon a e-mail.
Jak složité je uzavření smlouvy o pronájmu a co vše to obnáší?
Je nutné si v SAFEBOXES domluvit pouze jednu jedinou schůzku, kde podepíšete potřebné dokumenty a zároveň vám bude vystavena a předána přístupová karta. S touto přístupovou kartou máte umožněný vjezd na privátní parkoviště, dostanete se s ní i do prostor SAFEBOXES, prokážete se s ní na recepci a zároveň se zde dozvíte, ve které z místností (jsou tu k dispozici 2) budete manipulovat se svou bezpečnostní schránkou.
Od této chvíle již můžete ke své bezpečnostní schránce přistupovat kdykoliv, 24 hodin / 7 dnů v týdnu.
Zároveň se vytvoří váš osobní účet na webu SAFEBOXES, ke kterému máte přístup jen vy. V tomto účtu budete mít nahranou i veškerou potřebnou dokumentaci, informace – třeba o blížícím se ukončení doby pronájmu.
Dostanu se i do prostoru trezoru, kde jsou bezpečnostní schránky uloženy?
Ne, do těchto prostor nemá absolutně nikdo přístup. Obsluhujete pouze vaši bezpečnostní schránku ve k tomu určené místnosti. V této místnosti rovněž musíte být zcela sám.
Schránky jsou uloženy v bezpečnostním trezoru třídy 7, chrání jej dvojité opláštění, kamerové a další systémy a prostory jsou přímo napojeny na Policii ČR. Systém disponuje i protipožárním systémem.
Co se do těchto schránek nesmí uložit?
Nesmí se do nich ukládat zbraně, výbušniny, hořlavé látky, tekutiny, drogy…
Na jak dlouho si mohu bezpečnostní schránku pronajmout?
Dobu trvání pronájmu si můžete sami určit. Možné to je na měsíc, tři měsíce, šest měsíců, rok až sedm let. Dobu pronájmu lze podle potřeby prodloužit. Také můžete pronájem bezpečnostní schránky ukončit a po čase svůj účet zase obnovit.
Skvělé je, že SAFEBOXES nabízí pronájem schránky na první tři měsíce zcela zdarma!
Na základě jakých přístupových faktorů se do své schránky dostanu?
Potřebujete 3 základní přístupové prostředky – vaši kartu, se kterou se dostanete do místnosti, kde obsluhujete schránku a následně s ní i díky této kartě manipulujete. Potřebujete ovšem i vás PIN, který si sami nastavíte při první manipulaci se schránkou. Potřebný je také klíč od schránky – ten získáte opět při první obsluze schránky – klíč najdete uvnitř, následně s ním schránku uzamknete a klíč si necháte.
Navíc si ovšem můžete zvolit další doplňkové přístupové faktory, jako jsou otisk prstu a SMS notifikace.
Mohu přístupové údaje předat i jiné osobně?
Je možné k jedné schránce vystavit i další přístupové karty jiným osobám, které budou mít i svůj vlastní PIN. Vy ale musíte udělit souhlas k tomuto užívání dalším osobám. Ve svém online účtu také uvidíte seznam všech osob, které mají k vaší schránce přístup.
Je možné si obsah schránky také pojistit?
Schránka je automaticky pojištěna na částku 500.000 Kč. Obsah své schránky si dále můžete připojistit, a to až do výše 10.000 000 Kč, případně na výši dle domluvy.
Co nastane, pokud by firma SAFEBOXES náhodou ukončila svou činnost? Nemohu o svůj majetek uložený ve schránkách přijít?
Ne, za žádných okolností. Nikdo z firmy SAFEBOXES nemá přímo do trezoru přístup. Ten je možný pouze za speciálních situací, jako jsou například servisní úkony, nebo nevyzvednutí obsahu schránky po vypršení předplatného a následné ochranné doby (3 měsíce). V takových situacích vstup podléhá přísnému bezpečnostnímu protokolu – děje se jen v přítomnosti všech oprávněných osob, je dozorován kamerovým systémem a fyzickou ostrahou a dle platných standardů je na místě přítomen notář.
Velmi zásadní informací je i fakt, že firma SAFEBOXES je majitelem schránek, ovšem nikoliv jejich obsahu – obsah schránek bude vždy za jakýchkoliv okolností patřit jejich pronajímatelům.
Máte další dotazy, na které by vás zajímalo znát odpověď? Ptejte se! Rádi zodpovíme!
SAFEBOXES sídlí v Brně na Londýnském náměstí 881/6.
ODKAZ: SAFEBOXES.CZ / web
ODKAZ: SAFEBOXES.CZ / facebook